Showing posts with label BlogList. Show all posts
Showing posts with label BlogList. Show all posts

6.12.13

Segmen blogwalking school holiday by Arni!

Assalamualaikum w.b.t
Selamat Sejahtera


Jom eratkan silaturahim sesama blogger !

18.7.12

Pencarian Super Bloglist 2nd Half Year 2012 by Blog Fadzmie

Assalamualaikum w.b.t. n Selamat Sejahtera


wah wah wah ... dh lama xjoin bloglist nie, best kot join bloglist sbb dpt jumpe kawan2 yang xpenah kiter knl n kiter dpt knl ngan diorg. n keep in touch dgn diorg jgk.

dpt cari lebih ramai kawan, mane lh thu tiba2 nk wat gathering ker. kn syok jgk 2 kn. per tgu lagi meh2 join PENCARIAN SUPER BLOGLIST yang di organize kn oleh BLOG FADZMIE. 

p/s : bloglist nie ade jgk hadiah nyer hehe, nk thu lebih lanjut picit kuat2 sikit banner di atas yer XD 


9.9.11

Jom Sertai Bloglist Blog Budak Botak September - Disember 2011

Assalamualaikum w.b.t.


(xde gmbr lain, letak jer yang nie hehehe)


saya dak PEREMPUAN

jom2 join bloglist nie kawan oiiii ~~~
nk join ??? klik di link di atas yer 
thanks !
p/s : cibuk mengemas brg nk balik sudah waaaa ...

16.8.11

Blogwalking : Jom Serbu Blogger Terbaik Bersama Sharifdez

Assalamualaikum w.b.t.
n selamat sejahtera kawan2 sume

(klik gmbr nie tuk ke blog abg sharifdez)

jom kiter serbu blog abg SHARIFDEZ nie ...
ak tgk blog nie makin hari makin maju skrg
syabas yer abg !
teruskan usaha anda dalam dunia berblogging nie !

chayok2 !

11.8.11

Jom Join Bloglist Yuyue

Assalamualaikum w.b.t. 
n selamat sejahtera kawan2 sume

sebelum berbuka nie .. nk join lh bloglist nie



sy telah di tag akak SALLY yang cantik lagi comel di sana yer
dh lama xjoin bloglist nie 
setelah sekian lama ak rase teringin nk join plk
bulan2 pose nie rase bowink plk duk kt umah nie
xsbr nk blogwalking lh hehehe
ah ! hampit terlupa sy de dua blog
blog nie blog UTAMA sy
dan satu lagi blog 2 blog suka2 jer sy wat 
kalu korang nk melawat blog yg kedua sy 2 sila klik disini yer...
thanks !

eh ! lagi satu ... jgn lupa dtg lh lagi ...
n kalu sudi komen lh sekali
arigato !

nk tag
dan jgk kwan2 bloger yang lain 
jom join jgn tgu lama2 lagi ok !

4.7.11

Jom Blogwalking Ramai Ramai !

Assalamualaikum n
selamat sejahtera kawan2 sume yer
jom join segmen nie
kena join ramai2 baru best taw



JOM BLOGWALKING RAMAI-RAMAI !
ORGANIZER : CIK BUNNY CUTE

moh ler join kawan2
best nie ...
kiter blog walking
sampai giler
hahaha

untuk join n ketrangan lanjut
klik pada banner @ link di atas

peace
(^_^)y

2.7.11

Jom Join Bloglist Haris Kaito !

Assalamualaikum n
selamat sejahtera kawan2 sume yer
baru bgn tdow nk join bloglist
de org tag nie hehehe



sy telah ditag oleh
cik adik comel nie
hehehe

oke lh sy nk tag :

JOM KITA JOIN : Bloglist Cik Nanie

Assalamualaikum n
selamat sejahtera kawan2 sume



JOM KITA JOIN : BLOGLIST CIK NANIE
ORGANIZER : CIK NANIE

"FANTASTIC BLOGGER WORLD BEB"

tag
pak cik syaimz
sergeant azri
miza

wheee
siap sudah hehehe
klu korang nk join klik di banner yer
thanks

1.7.11

Tersenarai dlm BLogger Terbaik Minggu 6

Assalamualaikum n 
selamat sejahtera kawan2 sume
selamat pagi taw ....
wheeee ~~~

pagi nie seperti bese 
bukak blog dulu hehehe
tgk kt shoutbox de tertulis 
yang ak tersenarai lagi dlm 
BLOG SHARIFDEZ

korang usha lh blog2 yang terbaik nie taw
di cini ... 

dlm entri nie ..
dia telah umum kn
sape pemenang bagi 
blogger terbaik punyer lh
kawan ak gak taw hehehe

korang usha lh sndiri 
xnk gtaw
hahaha ~~~
(gedik x)

28.6.11

saya nak join bloglist ilasuhaila

Assalamualaikum n 
selamat sejahtera kawan2 sume
nk join bloglist again



kawan2
per lagi mai ler
hehehe
join skrg beb!!!

26.6.11

Jom Terjah Blogger Terbaik Bersama Sharifdez

Assalamualaikum
n selamat sejahtera kawan2
wow xsangka taw
blog ak tersenarai dalam
20 BLOG TERBAIK UNTUK
KITA BLOGWALKING
hehehe
suka2
wheeeee 
...

haaaa...
skrg korang sume kena terjah dia plk taw 
hehehe


saya berada di no 8.
ching!!!
ok...
skrg sy plk yg nk promote blog dia nie plk yer
kalu korang nk usha blog
yang sgt baik hati nie
korang klik pada banner di atas yer
sy mmg suka blog nie taw
BLOG SHARIFDEZ
nie mmg suka promote blog orang lain taw
kalu korang suka blogwalking 
korang pergi jer kt blog nie
sbb byk taw link2 blog
yang telah dia senarai kn taw
senarai bkn sebarang senarai taw
senarai blog yang sume nyer
PERGHH LH!!!
korang jgn lupa usha taw
kalu xusha siap lh korang
hehehe

JOM KAWAN2
USHA2
WHEEE~~~

25.6.11

BlOGlIsT BuDaK kUAt PeRAsaN..!

Assalamualaikum n
selamat sejahtera kawan2 sume
saya nk join bloglist again




jom kawan2 join 
bloglist nie
jom2

23.6.11

Jom Singgah Blog Saya

Assalamualaikum n 
selamat sejahtera kawan2 sume

sy nk join satu segmen nie




nama blog : WHEE~ (^_^)

korang sume meh lh join segmen nie
cepat2 ... 
segmen nie kn tamat
hari nie
pkl 11.59 mlm nie
omg!!!
hurry up guysss ... 

Jom Join Bloglist Cik Bunny!

Assalammualaikum
n selamat sejahtera yer kwn2 sume

join bloglist again yeahhh!!
ak ditag oleh 
hehehe



tag tag

Mega Bloglist Umar Faruq

Assalamualaikum
n selamat sejahtera kwn2 yer
jom join bloglist



sy dh join
anda bila plk 
hehehe

kalu nk join
klik di banner yer

18.6.11

Moh Join Bloglist SembangKemas

Assalamualaikum
n hai sume kwn2...
ari nie ak nk join
satu bloglist 
iaitu



yuhuuu

saya dh join 
anda bila lagi yer
huuhuhu

k lh
BYEE

17.6.11

Contest Bloglist Miszfazierra

Assalamualaikum
join contest 
yeahhh !!!

contest kali nie mengenai


nie lh banner nyer
chumel sgt2
berkenan ak tgk taw 
hehehe

jom2
sume kawan2
kiter join contest
nie.
meriah kn lagi 
contest nie

LET'S GO!!!