24.7.11

777 & 888

Assalamualaikum n
selamat sejahtera kawan2 sume 
ak nk ngat update sal followers ak
yang ke 777 dan yg ke 888
p yang 777 ak cari link dia balik xjumpe waaaa....
sama lh jgk ngan 888 ...
p pengikut ak yang 888 ak dh nmpk dh p 
ak xde url blog dia waaaa

hrp2 pengikut yang ke 888 tu
komen lh kt sini yer
nk wat entri khas tuk anda dan blog anda jgk yer
komen2 lh awk ... cik_anis10 waaaa...
sy nk link blog awk jer 
n sapae knl cik_anis10.. bagi lh link dia yer kawan2 ... 
syg korang sume...
meh nk bagi kiss skit hehee
muahhhhh !!!

p/s : cpt tol ak rase followers ak dh masok 888 ... nti 900 , 999 n 1000 ... waaaa ...

4 comments:

Anak Wak Mail said...

nak dekat 1000 dah tu..tahniah!

Nurasyiqin said...

ala..cikin nyer tak nak ker??hehe..mekacih singgah n polo blog cikin..cikin polo blog suza juga..=)

SuzaDin said...

@anak wak mail : hehehe thanks yer awk

@chikin : hahaha ... tgu jadi followers ke 999 n 1000 taw hahha ... thanks folo balik blog kiter yer awkkk

Anonymous said...

Hi semua pada suzajudin92.blogspot.com . Apa yang Anda pikirkan tentang resep ayam?rncontoh:rnApel brendi ayam , dibuat dengan bagian dada ayam , apel brendi , krim , bawang , dan mentega , bersama dengan jamur .rn    4 dada ayam bagianrn  rn    garam dan mericarn    8 ons irisan jamurrn    2 sendok teh minyak zaitunrn    2 sendok teh mentegarn    1 / 3 cangkir apel brendi, seperti Apple Jack atau Calvadosrn    4 hijau bawang, cincangrn    1 / 2 cangkir krim dijahit atau krim kentalrn    1 sendok teh daun thyme segar atau daun thyme 1 / 4 sendok teh keringrn  rnpersiapan :rnRatakan ayam; tempat bagian dada ayam antara potongan bungkus plastik dan lembut pon sampai menipis dan seragam dalam ukuran . Taburi dengan garam dan merica. Dalam sebuah wajan besar minyak berat , zaitun panas dan mentega di atas api sedang . Tambahkan dada ayam . Masak selama sekitar 5 menit , sampai kecoklatan , kemudian hidupkan . Tambahkan jamur dan masak selama sekitar 5 menit lagi . Tambahkan bawang hijau dan brendi apel dan masak satu menit lagi, sampai ayam matang dan jamur lunak. Tambahkan krim dan thyme ; didihkan sampai mengental . Cicipi dan tambahkan garam dan merica jika dibutuhkan .rnApakah Anda lagi ide ? [url=http://freerecipesforchicken.info/]recipes for chicken[/url]