15.10.11

Buffered Earnings Yang Ke Berapa Ntah :P !

Assalamualaikum w.b.t.

kawan2 ku sekalian selamat pagi n selamat sejahtera sume, dh lama x tulis2 kt blog ak nie, cian kt my baby blog, ala ucuk2 blog jgn nagis yer hehehe 

bukan 2 yang ak nk cerita nyer p nk cerita ak dpt BUFFERED EARNINGS dari hencik NUFFNANG taw...ak mmg xcaya giler lh dpt BE nie sebab nyer blog pown dh xramai org dtg sbb blog ak bukan femes pown.hehehe..ak dpt BE psl WAREHOUSE CLEARANCE-KL SOGO



meh2 klik jer banner di atas nie hehehe, korang nk tahu x yang KL SOGO wat clearance warehouse brg2 diorang taw, yang xtahan nyer sume nyer branded kot. brg2 mhl jadi murah sehhh... p korang kena cepat taw sebab benda nie sedang berjalan nie. dari 13 OKT - 16 OKT waaaa esok dh abis dh taw. cepat2 jgn tgu lama2 ... nk thu lebih lanjut klik gmbr diatas thanks.

p/s : thanks sekali lagi kepasa NUFFNANG. I LOVE U lah muah <3

15 comments:

El-Janna said...

wahhhhhhhhhhhhh untungla~~

Suza said...

alhamdulillah rezeki !

asnizaziz said...

wahh bestnya,untung sangat

budakampung said...

wahhh..gua tak pernah dapat BE~

Suza said...

@asniaziz : alhamdulillah rezeki, nti mesti awk plk boleh insyallah

Suza said...

@budakkampung : ala lama2 nti mesti dpt nyer lh hehehe. nie pown kena tgu lama taw

IntaNBerliaN said...

tahniah.. rezeki tu.. :-)

Suza said...

thanks hehehe .... alhamdulillah !

salwaismail said...

tahniah! :)

Suza said...

ceh awk !

Miss Eiza said...

BE ni utk ape kak?hehehehe

Suza said...

buffered earnings nie sebenarnyer iklan nuffnang yg jadi pilihan pihak nuffnang tuk iklan yg rmai org klik,dia kn gtaw lh iklan mne2 yg terpilih 2, kalu kiter suh org klik kn, kita kn dpt duit 2,n iklan nyer akan dubuka smpai lh tmat tempoh nyer.cm 2 lh hehehe.xreti gak nk terang sebenarnyer

Miss Eiza said...

oooo...hehe...thanks2 terangkan

Anak Wak Mail said...

bestnya dapat BE..hehe..suza..bila nak belanja saya kat SOGO??hihi..

Suza said...

anak wak mail : alhamdulillah ... hehehe waaaa xde duit gak awk.kalu blanja header boleh jek !